13 Haziran 2012 Çarşamba

Kocişimin süpriz doğum günü kurabişlerii

                Merhaba herkese,  mayısta kocişimin doğum günü idi ne alsam ne alsam diye düşünüp durdum 1 ay boyunca. Ama hiç birşey gelmedi aklıma çünkü istediği şeyler çok pahalıydı şimdiki bütçemi zorlayacak cinsten. E benim alabileceklerim ve aklıma gelenlerde onda vardı... Ne yapacaktım ki ben şimdi :( onu şaşırttım hep şimdiye kadar e evliliğimizin ilk doğum gününde şaşırtmamak olmazdı.
                Sonra elimden gelen en güzel ve eğlenceli şey geldi aklıma şimdiye kadar bir çok arkadaşımı memnun etmiştim ben bu kurabiyelerle ve kocişim pek görmemişti bu hünerimi ve kararımı verdim ona süpriz sevimli kurabiyeler hazırlayacaktım. e tabi onun görmemesi gerekiyordu ve zorlu süreç benim için başladı. 1 hafta önceden poşetler, saksılar, jelatinler, kurdeleler v.s alındı ve son 3 gün kala (ve bu 3 gün hafta içi idi çalışan biri için kabus gibi)  o eve gelmeden kurabiye pişirdim ve onların herbirini ayrı ayrı süsleddim :)  o gelmeden sakladım birde :) e sonra o güzel gün geldi iş arkadaşımla süsledik püsledik sıra teslimata gelmişti :) arkadaşımıda yanıma aldım ve iş yerinin güvenliğine bıraktırdım. sonuç 5 dk sonra aradı kocişim bunları senmi bıraktın nasıl geldiler buraya :)  tabi üzerinede not yazdım

"bu kurabiyeler kadar tatlı nice yıllar... seni seviyorum"  


                               














                                                                              






      
          









  




        Benim için hazırlaması kadar vermesi de bir okadar eğlenceli bir hediye oldu. İş yerindekiler pek beğenmişler, çok sükse yapmış benim kurabiyeler.  E bende bu durumun haklı gururunu yaşıyorum  ve sizlerle paylaşıyorum...  herkese tatlı günler.





Hiç yorum yok :

Yorum Gönder