17 Ocak 2013 Perşembe

İyiki Doğdun "Baykuşu Seven Kız" :)

   
       

        Biriyle ev arkadaşı olmak, Kayıtsızlık ve şartsızlık gerektirir.  Ne kan bağı ne ten uyumu hiç bir şey yoktur aranızda. Sadece zamanla oluşacak gönül bağı  olasılığına bağlı olarak eve çıkıverirsin hatta bu kararı verdiğinde  içlerinden sadece birini referans alarak evet dersin, diğerlerini tanımadan belki. İşte benimki biraz böyle birazda can havliyle verilmiş bir karardı, okulun ilk yılını yurtta geçirip ikinci yılını evde geçirme hayaliyle.... Hayatta verdiğim en doğru kararlardandı, hemde önünü arkasını düşünmeden verdiğim kararlardan...  Bu karar bana 3 tane harika insan kazandırdı...  Belkide hayatta en şanslı olduğum bir kaç şeyden biri...

            Ben bugün en huysuzuna yaptığım kurabiyelerden  bahsedeceğim :) Geçenlerde doğum günüydü ve ona güzel kurabiyeler hazırlayıp gönderdim. İsmi Şennur, en çocuk ruhlumuz en kırılganımız ama en huysuzumuz...   Bir Baykuş sever. Neredeyse her şeyinin üzerinde baykuş vardır... E tabi haliyle bazı kurabiyelerin üzerinde baykuş figürleri var...  yazım biraz gecikmiş olsa da ona hayatında şu da olsa dediği herşeye sahip olmasını diliyorum ve nice güzel yıllar diliyorum ...






Hiç yorum yok :

Yorum Gönder