12 Şubat 2013 Salı

Rüyaları gerçeğe dönüştüren Çekiliş sonuçlandı...




       Herkese günaydın biliyorum kimin kazandığını merak ediyorsunuz o yüzden bende daha işe gelir gelmez yazıyorum. sizi daha fazla merakta bırakmamak için :) Öncelikle katılan herkese çok teşekkür ederim.  Ben bu çekilişi instagram, facebook ve blogspotta gerçekleştirdim. Fazla katılım olmasa da benim için iyi bir katılımdı. çok kişi olmayınca bende klasik yöntem çekiliş yapma kararı aldım ve benim için oldukça keyifli oldu. Yalnız çekilişi yaptığımda ben açıkçası şok oldum. şimdi sizi fotoğraflarla ve kazananla baş başa bırakıyorum... Bir daha ki çekilişte görüşmek üzere...




     Sanırım buna kalp temizliği deniyor Yeni Gelin Yeni hayat blogunun sahibi hafta sonu paylaşamadığı için etkilenip rüyasında katılamadığını ancak ona çıktığını görmüştü sanırım kalp temizliğinden ileri geliyor ve kendisini tebrik ediyorum afiyetle yesinler...  Kağıdı açtığımda aslında ufak bir şok geçirdim. Gerçekten çok şaşırtıcı bir tesadüf oldu bence...  Bana cagdaozdogan@gmail.com adresimden adres bilgilerinle ilgili ulaşabilirsen bugün paketi çıkaralım yola.


7 yorum :

  1. kutlarım ! :) çokkk isteyene gitmesi de ayrı bi güzel olmuş <3

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim antiparadigma :) çok keyif aldım ben bu çekilişten bağımlılık yarattı sanırım en kısa zamanda tekrarlayacağım :) evet çok isteyene gitmeside ayrıca sevindirdi.

    YanıtlaSil
  3. 'İnanmıyorum bana mı çıktı' demek istiyorum, ama yalan olacak:) rüyama girdiği günden beri sanki bana çıkacağını hissediyordum =)

    Gerçekten çok mutlu oldum PastaDelisi =) çok teşekkür ederim:))
    adres bilgilerimi yolladım bile :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tatlım tebrik ederimmm rüyanda görmüştün sana kısmetmiş :)

      Sil
    2. adres bilgilerin elime ulaştı. Keyifle yemen dileğiyle kutluyorum.

      Sil
    3. Heyecanla bekliyorum =)

      Sil
  4. neee şanslısın yeni gelin yeni hayat.senin adına sevindimm şekerim.afiyet olsun :)

    YanıtlaSil