28 Ağustos 2014 Perşembe

küçükte olsa ilk adım önemli :)


       Benimki araba almadan arabaya süs almak gibiydii. Kumaşlar aldım, makaralar aldım  elbet bir dikiş makinası bulup dikerim dedim ama elbetteki gönlümden geçen kendi makinemin olmasıydı e sonunda oldu. sonuçta ufakta olsa bir yerden başlamak önemli :)  İnanmak başarmanın yarısdır diye boşuna dememişler :)  E şimdi sırada dikiş öğrenmek ve profesyonelleşmek var neler dikerim ben bununla neler?  merak etmeyin tabiki sizinlede paylaşacağım :)


     Makinemi almadan önce ufak bir araştırma yapmak istedim ama bununla ilgili internette çok fazla bilgi bulamadım varsada pek güncel değildi biraz kullanıp makineyi tanıyayım sizin için güzel detaylı bir post hazırlayacağım merak etmeyin :)
                                               
                                                           
                                                    üretken bir gün olsun efendim hepimiz için...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder