7 Kasım 2012 Çarşamba

Güzel bir sene diliyorum Merve hanım...

     
           Dışarıda Güzel ama güzel olduğu kadar hoyrat bir yağmur var, aynı hayat gibi :) Yine karamsar bir giriş oldu yahu aslında hiçte öyle değilim. Adeta kış uykusundan uyanmış gibiyim içimde bir cıvıltı, Her yere her şeye yetme, yetişme çabası,  neyin nesiyse bu? Bütün yazı bunalımlarla geçir, kış gelsin cıvılda... galiba benim mevsimim kış böyle karanlık havalar romantizm falan :)  Baktım ki ekim ay boyunca hiç yazmamışım bloğuma aslında paylaşmam gerekende o kadar şey var,  e bir yerden başlayayım dedim ve sondan başlamaya karar verdim... Buyrun ;
           Ramazan bey bana ulaştığında ayağımın tozu duruyordu...  İstanbul'dan yeni dönmüştük ve Ramazan bey tatilin bittiği gerçeğini yüzüme bir tokat gibi çarptı :)  İşin şakası tabi gayet kibar ve düşünceli bir beyefendi kendisi. Kız arkadaşının Doğumgünüymüş ve 2 yıldır birlikte kutlayamıyorlarmış , onun için özel bir şeyler yapmak istiyormuş ve ip uçlarını takip ederek bana ulaşmış :) Konuştuk Merve hanım ne sever, en sevdiği renk vs. vs Derken ortaya yine bir şeyler çıkardık. Ramazan bey titizlikle takipteydi her anından haberdar olmak istedi...  (Nasılda çabalıyrouz sevdiklerimzin yüzü bir anlığına da olsa Gülsün diye) Ve en sonunda geçtiğimiz cumartesi  teslimat Gerçekleşti :)  Ramazan bey sonrasında Merve hanımında çok beğendiğini ve Teşekkürlerini iletti...  Biraz klişe olacak ama İşte en sevdiğim bölüm , benim mutlu sonum Teşekkürler ve beğenilerin ifade edildiği bölüm :)
           Bu güzel sipariş ve güzel iletişim için çok teşekkür ederim Ramazan bey... Dilerim  Düğün kurabiyeleriniz, evlilik yıldönümü pastalarınız, Bebek Kurabiyeleriniz de olur Merve Hanımla Mutluluklar...









Hiç yorum yok :

Yorum Gönder