26 Eylül 2012 Çarşamba

Nice Nice güzel yıllar Doğukan :))

         


               Bu aralar hiç bir şey yapasım yok. yine Bıkkınlıklar çöktü omuzlarıma neden bilmem süre gelen bir depresyon hali... Galiba bu yıl bana biraz hoyrat davrandı. Yine her şeyi erteler oldum... Yazamadığım yazılar , koyamadığım resimler...
              Ama yaptığım işlerin geri dönüşleri var ki ... Hadi yaz , hadi paylaş diye dürtüyor beni ... yaşadığımı hatırlıyorum :)  Sevgili arkadaşım nedretin 2. siparişi eşinin (Enderin) kuzeni Pelin ve Eşi Serkan'ın  1 yaşındaki oğlu Doğukan için benden istediği kurabiyeler. Doğukanın 2 tanede kardeşi varmış :) Nadya ve Gece 2 tane dünya şirini köpek :) ailedenmiş onlarda , kendi kurabiyelerini yemişler doğukan yerkende başında beklemişler ki belki biraz daha düşer diye videolarını da izledim paylaşmışlar  :)  çok mutlu oluyorum ben böyle geri dönüşlerde işte o yüzden çok teşekkür ediyorum hepsine. Nice Nice güzel yıllar diliyorum güzel evlatlarıyla, onları seven akrabalarıyla, hep birlikte  :))





                                                          Herkese tatlı günler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder