10 Eylül 2012 Pazartesi

Beyaz atlı prens geldi ama "KRAL" hep "BABAM"


          Kıymetlimdir O benim ... Elinden gelen her şeyi yaptı mutluluğum için. 27 sene koru, kolla, gözet hiçbir beklentin olmadan. Bayram seyran demeden çalış çabala. Kim yapar ki bu fedakarlığı  tabiki BABA ... Ben bir pasta yapıp ödeyebilirmiyim bunları tabiki hayır... Ama en azından gülümsetebilirim bir anlığına. Ki biliyorum yine ben mutlu oldum diye mutlu olmuştur canım benim. Yıllarını bana ve kardeşime adayan canlarım bizi bugünlere başımızı hiç eğmeden getirdiğiniz için teşekkürederim... Ve daha nice seneler dilerim hep birlikte" İYİ Kİ DOĞDUN CANIM BABAM" Seni çoooook seviyorum. Ve biliyorum her telefon konuşmamızda, her vedalaşmamızda  söylemekten hiç bıkmadığın şeyi  "beni çok sevdiğini". (şanslıyım galiba)



Babişkom Yazlığın bahçesindeki çimleri biçmeye bayılır  hatta öğle güneşinde bile çim biçer  bu uğraşısını esprili bir dille yorumladım diyelim ...


Ağzınızın tadı hiç kaçmasın...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder