19 Eylül 2012 Çarşamba

İyiki Doğdun Sevinç...

         




             Yıllar geçer...  Ve şöyle Geriye dönüp bakarsınız özlemle. Anılar gelir aklınıza gülümsetir bazen hüzünlendirir...  Ama  geçmişten kalan elle tutulur tek gerçek dostlarınızdır.  Denizden özene bezene topladığınız taşlar gibi, bazıları ilk gördüğünüzde ki gibi parlak değildir, rengi solar onları atarsınız ve geriye bir kaç tane en nadide olanlar kalır... İşte eşimin ve benim nadide taşlarımızdan  Ender ve Nedret.
              Nedret Çorlu'dan İzmir'e evlendi o da benim gibi ailesinden uzakta ,  benim gibi sadece jestlerle yanlarında olabiliyor sevdiklerinin. Sevgili kuzeni Sevinç için benden cici ve rengarenk kurabiyeler yapmamı istedi. Bende elimden gelen performansı gösterdim. Bu gün eline ulaşacak kurabiyeler Sevinç'in ne diyelim; yeni yaşın sana mutluluk getirsin "İYİKİ DOĞDUN SEVİNÇ"





Beni bu yolda destekleyen tüm dostlarıma gönülden teşekkürler...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder