17 Eylül 2012 Pazartesi

Nice Güzel, Mutlu Yıllar...




                   Sizi hayata bağlayan şeylerde var tabi ki mesela güzel dostluklar, Zor anınızda yanınızda olacağını bildiğiniz dostlarınız... İşte onlardan biri Emine & Gökay çifti. Gökay benim üniversiteden arkadaşım  Emine'de Gökay'cığımın (biricik eşi)  bize kazandırdığı Harika bir insan. Şimdi zorunlu sebepler yüzünden aralarında mesafeler var. Gökay Asker hemde Bursa'da hafta sonu ilk çarşı iznine çıktı. Emineciğimde 1 yıldır planlayıpta gelemediği bize gelmek zorunda kaldı :) ve gelmeden benden bir ricada bulundu evlilik yıldönümleri için kurabiyeler yapmamı istedi. E söz konusu güzel bir dost olunca o rica bana emir olur, bende elimden geleni yaptım...  Nice güzel ve mutlu yıllar benim canım arkadaşlarım...





                                                       Herkese tatlı günler olsun

2 yorum :

  1. canımm o kadar içtensin ki o kadar güzelll... duygu yoğunluğundan onca hazır cevap olmakla övünen ben kalakaldım... çok çok teşekkür ederiz : ))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Tesekkür ederim canım Güzel dostluğun için. Ziyaretlerinin devamını diliyorum :)

      Sil