8 Eylül 2014 Pazartesi

Dantel' ler fora...





      Evlenirken anneciğimin ördüğü dantellere burun kıvırmıştım hatta almak istememiştim ama annem çeyizinde görünsün bari serzenişleriyle galip gelmiş ve vermişti bana dantelleri. hala duruyor beyaz küçük ve yaklaşık olarak 20 parça 2 takım . eziyet gelmiştir hep bana , evin her yerine ser falan , zaten zor temizlik yapıyorum bide onları topla sil sonra tekrar ser of ki ne of.

     Ama gel gör ki yaklaşık 2-3 yıldır danteller eskisi gibi kullanım alanı bulamasada tekrar moda. O herkesin hayranlıkla baktığı vintage detayların  başında geliyor dantel esintisi. ama artık eskisi gibi tek parça değil ve eskisi gibi sadece beyaz ve küçük değil. Mesela farklı parça dantelleri ekleyip şık bir masa üstü runner yapılabiliyor (ki çok yakında gerçekleştirmeyi umduğum bir proje benim için ). Yada canlı renklerde daha büyük olarak örülüp servis örtüsü olarak kullanılabiliyor tıpkı benim bu postu hazırlama amacımdaki gibi. ayrıca kullandığım renkler son zamanlarda dekorasyonda sıkça kullanılan renkler. ben bu servislere bayıldım ve severek kullanmaya başladım bile. Yapmak isteyenler için fotoğrafları baylaşıyorum. Ama konu örgüyse pek anlatmayı beceremeyenlerdenim çünkü çoğu zaman doğaçlama örüyorum kuralara bağlı kalamayanlardanım. yinede sorunuz olursa cevaplayabildiğim kadarıyla cevaplarım.

     Moda döngüden ibaret a dostlar eskiden ne modaysa 5-6 yıl sonra tekrar moda oluyor. Eğer saklamayı sevenlerdenseniz yaşadınız. ama benim gibi işine yaramayan ne varsa atanlardansanız kolları sıvamanın zamanıdır kolay gelsin :)







 ip: Alize diva silk effect

 tığ: 3 numara 1.70 mm

1 yumaktan 2 tane yapılabiliyor



Hiç yorum yok :

Yorum Gönder